Direct Words
Pe 1 noiembrie 2003 Reselleri.Ro a inclus capacitatea de advertising a motorului de cautare ADR.ro astfel oferind pentru selleri capacitatea de a avea trafic targetat pe baza de keywords.
Cu alte cuvinte daca ati dorit sa fiti pe prima pagina intr-un motor de cautare pentru anumite cuvinte pe care vi le alegeti dvs, acum aveti posibilitatea. Pentru a vedea un demonstratie puteti incerca la http://www.searchengine.ro sa cautati "reseller". Veti vedea ca in dreapta in prima pagina langa rezultate apare inca o casuta cu reclama pentru Reselleri.ro pentru ca ati cautat un cuvant pentru care noi dorim sa fim primii in rezultatele unui search-engine.
Serviciul "Direct Words" ofera posibilitatea de a modifica textul acelei casute live. In plus va ofera posibilitatea de a adauga cu ajutorul interfetei de la Reselleri.Ro cuvinte cheie, sau a le modifica, rezultatele fiind vizibile instant online. Astfel Reselleri.Ro a adaugat inca o categorie la campanii, pe care sellerii o pot selecta si forma propriile campanii "Direct Words". Acest serviciu nu are legatura cu comisioanele, este doar pentru cei care stiu sa faca un marketing real si doresc trafic targetat.
Cuvintele cheie in intermediul campaniei pot fi de genul:
- [keyword] de exemplu [afaceri], [cumpar], [internet], [romania]. In acest caz casuta cu reclama dvs. se va afisa doar cand cel care cauta cu search engine-ul foloseste unul din keyword-uri exact, in cautarea lui(de exemplu pentru [dvd] se va afisa in cazul in care se cauta "dvd" sau "cumpar dvd filme")
- |keyword_start de exemplu |afacerile,|cumparaturi. In acest caz casuta cu reclama dvs. se va afisa doar cand cel care cauta cu search engine-ul foloseste unul din keyworduri ce este inclus in keyword_start(de exemplu pentru |afacerile se va afisa in cazul in care se cauta "afaceri" sau "afacerile pe internet")
- keyword_end| de exemplu acasa|, demers|. In acest caz casuta cu reclama dvs. se va afisa doar cand cel care cauta cu search engine-ul foloseste unul din keyworduri ce se termina cu keyword_end(de exemplu pentru |acasa se va afisa in cazul in care se cauta "piatra in casa" sau "asa da")
Alegerea keyword-urilor desigur depinde de dorinta, preferintele, banii, posibilitatile fiecaruia. Campaniile pot oricand fi oprite de catre cel care le detine. Pentru a elimina orice urma de indoiala va sunt puse la dispozitie detaliile traficului / cautarilor incluzand keyword, browser, ip, data, etc.
Monitorizarea nu se face numai pe baza de vizita ci si pe baza de cautare. In general daca aveti o rata de click redusa, inseamna ca textul dvs nu starneste curiozitatea celui care cauta sau nu este targetat.